De reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Thomas en Ellen Oomen en Verkou - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Thomas en Ellen Oomen en Verkou - WaarBenJij.nu

De reis

Door: Thomas en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Ellen

07 Februari 2014 | Nederland, Schiphol

Nadat we op tijd op Schiphol waren aangekomen hebben we ons eerst ingecheckt. Daarna nog een kopje koffie met de families, want onze ouders en Ellen haar broertje en zusjes waren meegekomen om ons uit te zwaaien.

Om half 1 mochten we instappen, dus we zijn om 12 uur door de douane gegaan, zonder problemen! Daarna wachten bij het vliegtuig voor we konden instappen.

Bij de eerste vlucht, van de 3, stappen we in het vliegtuig van China Airlines.
De vlucht gaat goed, lekker film kijken, eten en drinken wat we willen :) zeer relax! Maar slapen lukt dan nog niet echt.
Na 11 uur zijn we in Bangkok voor een tussenstop, even tanken. Dus wij uit het vliegtuig en via de controle weer terug het vliegtuig in. Was even een gedoe, maar gelukt.
De reis van Bangkok naar Taipei hebben we eigenlijk van het opstijgen tot aan het landen geslapen, niet lekker, maar wel fijn.

In Taipei gingen wij het vliegveld niet af en hebben lekker in de lounge een sandwich op en zo'n 10 uur gewacht tot we de eindsprint gingen maken.
Dit in een nieuwer vliegtuig, maar met dezelfde films ;)

Eenmaal aangekomen in Sydney stonden er al mensen van Australian Backpackers op ons te wachten om ons naar het hostel in Manly te brengen!

We zijn in Sydney!!!! :D