Auto koopjes jacht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas en Ellen Oomen en Verkou - WaarBenJij.nu Auto koopjes jacht - Reisverslag uit Sydney, Australië van Thomas en Ellen Oomen en Verkou - WaarBenJij.nu

Auto koopjes jacht

Door: Ellen en Thomas

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Ellen

25 Februari 2014 | Australië, Sydney

Na ons laatste wwoof adres in Blackheath zijn we naar Sydney gegaan om een auto te zoeken. In een parkeergarage in Sydney is een verdieping voor backpackers die daar hun auto kunnen verkopen. Er waren veel auto's en weinig mensen die een auto wilde kopen. (Wij waren de enige in 2 dagen die kwamen kijken voor een auto) Dus na rustig te hebben gekeken hebben we een auto gekocht!! Er zaten veel camping spullen bij maar bij onze 1e camping kwamen we erachter dat de vorige backpacker niet kon afwassen. Helaas was de camping waar we waren midden in het bos en zonder water. Dus we besloten nog geen gebruik te maken van de spullen.
Na een half uur op de camping werden we door een man en vrouw uitgenodigd om bij hun bij het vuur te komen zitten. Zo gezegd zo gedaan. We kregen een kopje thee en hebben de hele avond gezellig gekletst bij het voor en onder een mooie heldere sterrenhemel, echt genieten:) Het stel woonde een uur van de caming vandaan en kwamen 3 keer per jaar een paar weken camperen, ze hadden zelfs de vogel meegenomen.
Vlak voor we naar de auto gingen om te slapen werden we ook nog uitgenodigd voor het ontbijt.

De volgende dag besloten we om nog een wwoof adres te zoeken zodat we de auto eens goed konden schoonmaken en konden kijken wat we nog nodig hebben voor het camperen.
Dus we zijn naar de dichtsbijzijnde stad vanaf de camping gereden, Morisset, zodat we weer bereik hadden en hebben een aantal wwoof adressen gebeld. Aan het einde van de dag iemand gevonden waar we de volgende dag bij terecht konden. Dus we hebben nog een nacht in de auto geslapen en daarna zijn we naar Wollombi gereden voor ons nieuwe wwoof adres!

• 06 Maart 2014 - 13:04

Wil Denis:

Leuk om weer iets van jullie te horen, ik kijk iedere dag, en ben heel nieuwsgierig hoe jullie het maken ? Tot nu toe gaat het alleen maar leuk, bij de boer weg, nu een mooie auto, hij ziet er gaaf uit. Leuke mensen ontmoet. Bij ons gaat het goed, het voorjaar komt eraan, de thermometer geeft vandaag 16 tot 20 graden aan. De planten en bloemen gaan al uitkomen, en bloeien. Zaterdag hebben de dames weer een wedstrijd tegen Kwiek en volgende week de laatste wedstrijd tegen Fortissimo. Weer 2 spannende wedstrijden.

Ellen en Thomas het gaat jullie goed, en veel groetjes en goeds van ons beide Rienus en Wil.
    Houdoe en nog eens houdoe